Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Návrh restrukturalizace firmy
Hlávková, Radana ; Hanáková, Soňa (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
Cílem této diplomové práce je provést analýzu dvou strategických výrobních jednotek společnosti Lexmark a na jejím základě doporučit, která z nich bude zachována a rozšířena a která z nich bude zrušena. K doporučení výběru výrobní SBU použiji analýzu faktorů obecného okolí metodou MAP, analýzu oborového okolí podle Porterova pětifaktorového modelu metodou ETOP, analýzu interních faktorů metodou SAP a analýzu důležitých stakeholders. Pro shrnutí analýzy použiji SWOT analýzu. První část diplomové práce obsahuje úvod, po kterém následuje teoretická část z oblasti strategického managementu. Další část práce je praktická. Představuji zde společnost Lexmark, popisuji jednotlivé analýzy z oblasti strategického řízení a shrnuji jejich výsledky. V další části doporučuji na základě předchozích analýz restrukturalizaci firmy, tedy výběr jedné výrobní SBU, přínosy restrukturalizace včetně vyčíslení úspor a nákladů na restrukturalizaci, specifikuji kritické faktory restrukturalizace a popisuji návrh postupu včetně časových diagramů pro jednotlivé oblasti restrukturalizace.
Strategická analýza
Šlemr, Pavel ; Krause, Josef (vedoucí práce) ; Štamfestová, Petra (oponent)
Cílem této bakalářské práce je provedení strategické analýzy společnosti Tecno line interier s.r.o. a formulace strategických doporučení. Práce je standardně rozdělena na část teoretickou a část praktickou. V teoretické části je vysvětlena základní terminologie a popsány metody a postupy analýzy vnějšího okolí podniku a vnitřních zdrojů a schopností firmy. V praktické části jsou pak tyto metody aplikovány na vybranou společnost. Vnější okolí podniku je konkrétně analyzováno pomocí PEST analýzy, analýzy odvětví a analýzy konkurenčních sil, vnitřní zdroje a schopnosti poté pomocí VRIO analýzy, finanční analýzy, hodnototvorného řetězce a GE matice. Informace získané z provedených analýz jsou následně shrnuty ve SWOT analýze. Silné a slabé stránky firmy, příležitosti a hrozby z ní zjištěné jsou podkladem pro závěrečnou formulaci strategických doporučení, jež mají sloužit k budoucímu rozvoji firmy.
Návrh restrukturalizace firmy
Hlávková, Radana ; Hanáková, Soňa (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
Cílem této diplomové práce je provést analýzu dvou strategických výrobních jednotek společnosti Lexmark a na jejím základě doporučit, která z nich bude zachována a rozšířena a která z nich bude zrušena. K doporučení výběru výrobní SBU použiji analýzu faktorů obecného okolí metodou MAP, analýzu oborového okolí podle Porterova pětifaktorového modelu metodou ETOP, analýzu interních faktorů metodou SAP a analýzu důležitých stakeholders. Pro shrnutí analýzy použiji SWOT analýzu. První část diplomové práce obsahuje úvod, po kterém následuje teoretická část z oblasti strategického managementu. Další část práce je praktická. Představuji zde společnost Lexmark, popisuji jednotlivé analýzy z oblasti strategického řízení a shrnuji jejich výsledky. V další části doporučuji na základě předchozích analýz restrukturalizaci firmy, tedy výběr jedné výrobní SBU, přínosy restrukturalizace včetně vyčíslení úspor a nákladů na restrukturalizaci, specifikuji kritické faktory restrukturalizace a popisuji návrh postupu včetně časových diagramů pro jednotlivé oblasti restrukturalizace.
Strategická analýza
Novosadová, Martina ; Krause, Josef (vedoucí práce) ; Špička, Jindřich (oponent)
Cílem této bakalářské práce je provedení strategické analýzy u vybraného zemědělského podniku. Jejím hlavním výstupem jsou navrhovaná strategická opatření, jež by měla sloužit k budoucímu rozvoji analyzovaného podniku. Práce je rozdělena na dva celky, z nichž první je teoreticko-metodologická část, kde jsou popsána teoretická východiska a metodologické postupy používané při provádění strategické analýzy. Druhým celkem práce je pak část praktická, ve které jsou teoretické poznatky aplikovány na vybraný analyzovaný podnik. Součástí praktické části je analýza okolí podniku a analýza jeho vnitřního prostředí. Získané informace z provedených rozborů jsou shrnuty ve SWOT analýze, na níž jsou založena navrhovaná strategická opatření, obsažená v závěrečné podkapitole praktické části práce.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.